2012-12-21

DROPS Udaberri-Uda 2013 - DROPS Primavera-Verano 2013

Ez da gauza berria, abenduaren hasieran atera zen, baina oporretan nengoela eta gero denborarik ez dudala eduki, ez dut ondo aztertzeko aukerarik izan. Ez dakienarentzat DROPS artile etxe norvegiar bat da. Ni bere artileen zalea naiz (kalitate-salneurri erlazio oso ona dauka) eta urtean bi aldiz patroiak ateratzen ditu, dohakoak. Oraingo honetan udaberri-uda kolekzioa atera du eta bere orriaren bixitariei gogoko duten patroiei botoa emateko aukera ematen die. Nik jadanik eman dut, hauek aukeratu ditut

No es novedad, ya salió a principios de diciembre, pero entre que he estado de vacaciones y luego que no he tenido tiempo, no he tenido ocasión de estudiarlo bien. Para quien no lo sepa DROPS es una marca de lanas noruega. Me encantan sus lanas (tiene un arelación calidad-precio muy bueno) y dos veces al año sacan patrones gratuitos. Ahora han sacado la colección primavera-verano y da la oportunidad a los que visiten su web de votar los patrones favoritos.. Yo ya he votado y son estos los que he elegido.
















Azken finean nere gustoak nahiko argi daude, gorputzera estutzen duena eta kolore biziekin. Hala ere neri iruditzen zait neguko kolekzioa hobeto egoten dela.

Se ven claramente cuales son mis gustos, que se ajusten al cuerpo y de colores alegres. Para mi gusto la colección de invierno suele estar mejor.

Baina dena ez da gustokoa eta hona hemen batere gustatu ez zaizkidan batzuk:

Pero no todo va a ser favoritos y aqui pongo unos patrones que no me han gustado

 Pontxo honek izugarrizko arrakasta izan du jendearen komentarioak irakurtzen baditugu. Baina nik egia esan ez diot praktikotasunik ikusten. 


Este poncho ha tenido mucho éxito si leemos los comentarios de la gente. Pero yo la verdad no lo veo muy práctico.


Beste tapete bat bizkarrean

Otro tapete sobre los hombros


Itxura danez modan dago formarik gabe eta kolore tristetako arropa. Modan egongo da baina niri ez zait gustatzen (zahartzen ari naiz)

Parece ser que está de moda las ropa sin forma y con colores apagados. Será moda pero a mi no me gusta (me estoy haciendo vieja)


Lepo hauen adibide batzuk daude. Nik oraindik ez dut asmatu zertarako balio duten.

Hay algunos ejemplos de estos cuellos. Todavía no sé para que sirven.



Oraingoz botoa emateko bakarrik daude, patroiak oraindik ez dituzte atera. Web-orria ezagutzen ez duenarentzat hemen esteka

Por ahora solo se puede votar, no han sacado los patrones. Para quien no conozca la página web os pongo el enlace

http://www.garnstudio.com/lang/es/kategori_oversikt.php

Eskaintza oso onak edukitzen dituzte. Orain daukatena, alpakadun zenbait artile %25eko deskontuarekin, abenduaren 31 arte. Eta EZ, ez dut komisiorik kobratzen. Nahi bai, edo behintzat Norvegiara bidaiatxo bat (ejem, keinu keinu DROPSeko nagusiei)

Tienen ofertas muy buenas. El que tienen ahora son lanas con alpaca con un 25% de descuento, hasta el 31 de diciembre. Y NO, no cobro comisión. Ya me gustaría, o por lo menos un viaje a Noruega (ejem, guiño guiño a los jefes de DROPS)

1 comentario: