2012-05-31

Bitterroot

Gogoratzen argazki hau?

Os acordais de esta foto?



Ravelryn, Euskadi knits taldeko neskok KAL bat egiten ari gara. Uste dut aurreko sarrera baten ere aipatu nuela. Nik neurea asteburu honetan bukatu dut. Goian ikusten den artilea erabili dut horretarako (tindagai jangarriekin koloreztatu nuena).

Las chicas de Euskadi Knits de Ravelry estamos metidas en un KAL. Creo que ya lo mencioné en otra entrada. Yo el mio lo he acabado este fin de semana. He usado la lana que aparece en la foto de arriba (la que teñí con colorantes alimentarios)

Puntu guztiak itxi ondoren xala blokeatu behar da (kalatuak nabarmenago agertzen dira, plantxatuta bezela geratzen da horrela)

Despues de rematar los puntos hay que bloquear el chal (para que los calados resalten, queda como planchado)


Blokeatzeko hipermerkatuan erosi nituen foamezko puzzle hau erabiltzen dut. Xala orratzekin eusten da bustirik dagoela eta modu honetan forma politagoa hartzen du.

Para bloquear uso este puzzle de foam que compré en el hipermercado. El chal se sujeta con alfileres cuando aun está húmedo, asi queda más bonito.

Azkenean horrela geratu da nire Bitterrot-a

Al final así ha quedado mi Bitterroot


Tamaina nolakoa geratu den ikusteko, hemen soinean jantzita.

Para que se vea bien el tamaño, puesto encima


Inor patroi hau egitera animatzen bada hemen esteka Bitterrot. Patroi erraza da eta azkar egiten da. Nik behintzat uste baino lehenago bukatu nuen.

Si alguien se anima a realizar este patrón, aquí el enlace Bitterrot. Es un patrón facil y se realiza bastante rápido. Yo por lo menos lo acabe antes de lo pensado.

2 comentarios:

  1. Oso polite!!
    la lana ideal, le hace unas aguas que quedan muy bien!!
    polite!!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eskerrik asko Amaia. El teñido fue experimental total. Seguro que lo quiero hacer así queriendo y no me sale.

      Eliminar