2013-01-10

Yumiko

Urte berri on! 2013ko lehenengo sarrera dela eta gabonetan bukatu dudan lan bat erakutsiko dizuet. Egia esan, astebete oporrak eduki ditut eta zenbait lan bukatu edo asko aurreratzeko denbora eman dit. Hauetako bat "Yumiko" manoplak dira.

¡Feliz año nuevo! Para la primera entrada del 2013 os quiero enseñar una labor que he acabado en navidades. Como he tenido una semana de vacaciones me ha dado tiempo de acabar o adelantar varias labores. Una de estas son las manoplas "Yumiko"


Manopla hauek egiteko Drops-eko bi artile erabili ditut, koloretakoa Delight eta zuria Fabel. Delight artileak oso kolore polita dauzka baina irregularra da eta pare bat aldiz puskatu egin zait. Erabilitako orratzak 2 mm-takoak izan dira.

Para hacer estas manoplas he usado dos lana de Drops, la de color Delight y la blanca Fabel. La lana Delight tiene colores muy bonitos pero es muy irregular y se me ha roto un par de veces. He usado agujas de 2 mm.


Patroia ravelry-n aurkitu dezakezue eta debalde da. Harritzen nauena da patroia debalde izanda oraindik 3 proiektu besterik ez edukitzea patroi honek. Bi koloretan punto egiten badakizue, manopla hauek egitera animatzen zaituztet.

El patrón lo podeis encontrar en Ravelry y es gratuito. Me sorprende que siendo el patrón gratuito, solo haya 3 proyectos. Si sabeis tejer a dos colores os animo ha que tejais este proyecto.

4 comentarios:

  1. Son espectaculares idurre, te felicito
    Ojala algun dia pueda hacer algo asi,
    Pasadlo muy bien el sabado en la kedada, a mi me hacia mucha ilu ir pero mi aita cumple años y nos invita...ota vez será
    Muxus

    ResponderEliminar
  2. Gracias Maite. Claro que los puedes hacer, todo es ponerse. Que pena que no vengas a la quedada. Ya hablaremos en esta de organizar la siguiente. Pasalo bien en la comida. Muxu

    ResponderEliminar
  3. ze politekkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!!
    holako artilea badekot... baie ez iata asko gustetan...
    baie zure manoplak ikusite, beste begi batzuekin begituten noa!
    jajjajja
    oso oso oso POLITEK!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Eskerrik asko. Badakizu Amaia, hartu patroia ta pazientzi pixkatekin horrelako manopla batzuk eduki ditzazkezu.

      Eliminar